Collega Aad haalde me over en zo sprong ik gisteren om 21.00 uur toch nog in de auto voor mijn eerste koninginnenach in 16 jaar. Blijven hangen bij Ozark Henry die ik leerde kennen van zijn puike CD Birthmarks. Daarna de jongens van Di-Rect. Het was duidelijk voor wie het publiek was gekomen. Sorry fans, maar Di-Rect is aan mij niet besteed.
De sfeer op het Spuiplein was goed, maar waar waren Kane en Anouk nou?
O ja, er is een nieuw poll: Wie is volgens u de beste Nederlandse band allertijden?

Paul and Ringo
Marjolein van Asdonck, Hoofdredacteur van het Indische Maandblad Moesson, schreef een mooie bijdrage voor de rubriek Die éne foto op
Op woensdag 13 mei 1981 bracht ik met een aantal klasgenoten van het Tinbergen College uit Den Haag een studiebezoek aan de Hannoversche Allgemeine Zeitung.
